Slogan zamiast dat

Slogan zamiast dat Podczas tworzenia strony WWW, niemałą pokusą jest ujęcie szczegółowych informacji o firmie, wraz z historią firmy. Niezależnie od tego, jak dobrą renomę ma nasza firma, jak zadowoleni są z niej klienci i jak wiele przynosi nam ona satysfakcji, trzeba koniecznie pamiętać, że miejsce na stronie, choć nie jest ograniczone, znacznie bardziej profesjonalnie wygląda, kiedy jest wykorzystane z zachowaniem zasad estetyki. Estetyczny układ strony i podział treści, z zachowaniem przejrzystości, to cechy, na które uwagę zwrócić należy w szczególnym stopniu, kiedy projektowanie stron WWW ciągle jest jeszcze w toku. Kiedy na stronie, zawartych zostaje zbyt wiele informacji, które są za bardzo szczegółowe, potencjalni klienci, zamiast odczuć prestiż, profesjonalizm i potencjalne widoki na udaną, owocną współpracę, koncentrują uwagę daleko poza takim tekstem. Kiedy klienci przyszli na stronę internetową w poszukiwaniu czegoś innego, niż wiadomości o historii firmy, co jest bardzo prawdopodobne, zdecydowanie, większą uwagę skoncentrują na podstronach innych. Historia firmy, szczegółowa i długa, nie będzie konieczna; jedynie, warto ująć choć pewne informacje, jakie mogłyby potwierdzić kwalifikacje strony oraz jednoznacznie, umożliwić stwierdzenie, czy firma jest właśnie tym, czego szukają.