SEO

SEO Pozycjonowanie, jest w stanie umieścić stronę na wyższej pozycji na liście, przy czym, po wpisaniu odpowiedniego słowa klucza, strona zostaje wyrzucona przez wyszukiwarkę. Często, słowo kluczowe jest pogrubione; dobrze, kiedy pojawia się ono także w tytule artykułu na stronie i krótkim opisie. Tytuł i opis nazywają się meta; w ten sposób, uzyskujemy fachowe pojęcia związane z projektowaniem stron WWW i stron takich następnie, promowaniem. Meta tytuł, to nic innego jak nagłówek, który zobaczymy. Kiedy zawiera on także i słowo kluczowe, znacznie większe szanse są na to, że strona zawierająca taki artykuł, zostanie rozpoznana przez wyszukiwarki. Oprócz tytułu, wyszukiwarki, rozpoznają też meta opis. Meta opis, to nic innego, jak krótka wzmianka o tym, czego dotyczy tak naprawdę promowana przez nas strona. Kiedy meta opis zawiera znów słowo kluczowe, rosną szanse na wyrzucenie wyniku pożądanej strony wysoko. Ważne jest, żeby słowa kluczowe były takie same w każdym przypadku: tak w meta temacie, tekście właściwym oraz meta opisie. Inne słowa kluczowe także są bardzo dobrze widziane, jedynie, podaje się je osobno, poza słowem kluczem głównym.