Kontakt na stronie

Kontakt na stronie Kontakt z firmą, która oferuje swoje usługi, przedstawiając szereg zalet na stronie, jest często bardzo przez klienta pożądany. Nawet najbardziej dopracowana strona internetowa zawierająca najważniejsze informacje może okazać się w jakimś stopniu niewystarczająca, kiedy zabraknie na niej danych kontaktowych. Dane kontaktowe, pozwalają na uzyskanie pewności, co do świadczonych usług. Informacje, które zawarte zostaną na stronie internetowej, mogą naprowadzić klienta na cele firmy i tym samym, mogą one zachęcić go do skorzystania z usług. Niemniej jednak, podczas zapoznawania się z ofertą, nasunąć mogą się pytania dodatkowe. Takie pytania, trudno jest skonfrontować z rzeczywistością, kiedy nie istnieje wyraźny i szybki sposób na uzyskanie kontaktu z osobami upoważnionymi do udzielania konkretnych informacji i posiadającymi odpowiednią do tego wiedzę. Najkorzystniej jest, kiedy projektowanie stron WWW obejmie również odnalezienie najbardziej odpowiedniego miejsca na umieszczenie danych firmy, bądź też, ewentualnie, zleceniodawcy. Im łatwiej na stronie odnaleźć jest potrzebne informacje, tym większe prawdopodobieństwo na to, że zostaną one użyte przez potencjalnego klienta. Informacje kontaktowe, przede wszystkim przydatne okazują się, gdy podczas przeglądania strony internetowej, potencjalny klient, nabierze przekonania, że pewne informacje nie są kompletne, bądź też, nie do końca jasno są ostatecznie one przedstawione z jego punktu widzenia. Wówczas, dobrym rozwiązaniem jest poszukiwanie informacji dodatkowych. Projektowanie stron WWW to znacznie więcej, niż jedynie tylko design; to także i zapewnienie użytkownikom strony internetowej odpowiedniej wygody i możliwie jak największego pola działania. Najważniejsze dane, jakie pojawić powinny się na stronie internetowej, to numer telefonu. Kontaktowy numer telefonu, może być numerem domowym, ale w takim przypadku, powinien faktycznie znajdować się on w siedzibie firmy. Ważne jest, by dane były nie tylko dobrze na stronie widoczne, ale przede wszystkim także i aktualne. Niewiele kwestii jest bardziej frustrujących niż dostęp do danych, które nie są aktualne; wybierając numer, oczekujemy że będzie to numer aktualny. Tak samo, przedstawia się kwestia adresu email. Dobrym wyborem jest podanie zarówno numeru telefonu, jak i adresu email, ponieważ klienci różnią się od siebie w sposób diametralny; niektórzy, zainteresowani są kontaktem bezpośrednim, głosowym, przez telefon, podczas gdy inni, bezpieczniej czują się, kiedy używają maila.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes